ВСТУП 2020: умови прийому та вступна кампанія

ЗНО 2020

Параметри (ПЗСО)

  • 5 заяв на бюджет на основі ПЗСО
  • 10 днів для подачі заяв (з 13.07 по 22.07.2020 р.)
  • Мінімальний конкурсний бал на бюджет на бакалавра на основі ПЗСО – 125
  • Подання заяв на контракт не обмежується
  • Приймаються сертифікати ЗНО за 2017-2020рр, крім іноземної мови – 2018-20 рр.

 

Перелік предметів ЗНО для вступу на відкриту конкурсну пропозицію

Особливі умови для вступу виключно на небюджетну конкурсну пропозицію

Строки вступної кампанії для вступників на основі ПЗСО

Конкурсний бал

Для вступу на перший курс для здобуття ступеня бакалавра на основі ПЗСО

(КБ)=К1*П1+К2*П2+К3*П3+К4*А+К5*ОУ

Коефіцієнти: К1=0,45; К2=0,2; К3=0,2; К4=0,1; К5=0,05

 

 

ХНАДУ створює консультаційний центр при приймальній комісії для надання допомоги вступникам при подачі заяв в електронній формі

ВАЖЛИВО !!!

  • У вступника є можливість зареєструватися на тестування за 4 предметами!
  • У 2020 році приймаються сертифікати ЗНО 2017-2020 років, крім оцінок з англійської, французької, німецької та іспанської мов.
  • Підготовчі курси ХНАДУ додають до конкурсного балу +10 балів!
  • Учасникам Всеукраїнської олімпіади ХНАДУ для професійної орієнтації вступників +20 балів до одного з предметів ЗНО
  • Заяви з пріоритетністю 1 та 2 на окремі спеціальності отримують додаткові бали.
  • Виставлені пріоритети при подачі заяв на вступ змінити не можливо!

 

 

 

Строки вступної кампанії для вступників на основі МС

До роздумів тих, хто обирає для себе цікаву спеціальність

З усіх систем, з якими людям щодня доводиться мати справу, найнебезпечнішою є дорожній транспорт. Щорічно у всьому світі в результаті дорожньо-транспортних пригод гинуть понад 1,2 млн. осіб, 20-50 млн. - отримують травми, що дорівнює загальній чисельності населення п'яти великих міст, глобальний збиток оцінюється в 518 млрд. доларів США. Ситуація, що склалася в цій галузі, характеризується як глобальна криза.

Професійна освітня програма "Організація і регулювання дорожнього руху" - програма, за якою здійснює підготовку студентів кафедра організації і безпеки дорожнього руху. Підготовка бакалаврів і магістрів здійснюється за спеціальністю 275 "Транспортні технології" з 1995 р.

Обробка результатів аудиту безпеки дорожнього руху

Ви отримаєте знання в наступних областях:

  • аудит безпеки дорожнього руху;
  • дослідження проблем транспортних систем мегаполісів;
  • розробка систем автоматизованого проектування і експлуатації транспортних систем;
  • оцінка безпеки руху транспортних і пішохідних потоків;
  • оптимізація та прогнозування транспортних потоків;
  • проектування та реконструкція транспортних мереж;
  • розробка нових екологічно чистих транспортних технологій;
  • оцінка умов і наслідків скоєння ДТП;
  • розробка методів проектування і реконструкції транспортних мереж;
  • дослідження впливу функціонального стану водіїв на параметри руху.
Сучасне місто і проблеми транспортного обслуговування

В даний час рішення проблеми проектування систем управління дорожнім рухом є актуальним і має значення в загальнодержавному розвитку і міжнародному статусі країни. В умовах прискорених темпів автомобілізації, високої інтенсивності дорожнього руху особливу гостроту набуває проблема забезпечення безпеки дорожнього руху.

Системне управління рухом в місті

При плануванні та аналізі немислимо обходитися без інструменту моделювання, а особливо, якщо мова йде про планування руху. Для навчання студентів в цьому напрямку було придбано спеціалізоване програмне забезпечення PTV Vision VISSIM і PTV Vision VISSUM німецької компанії PTV Vision.

Лабораторія комп'ютерного моделювання і тестування

Також на кафедрі обладнана нова, сучасна Лабораторія технічних засобів регулювання дорожнього руху, яка не має аналогів в Україні.

Лабораторія технічних засобів регулювання дорожнього руху

Сучасне програмне забезпечення та лабораторна база кафедри дозволяє проводити навчання студентів максимально наближено до реальних умов сучасних центрів Автоматизованих Систем Управління Дорожнім Рухом (АСУДР) великих міст.

Робоче місце оператора центру автоматизованої системи управління дорожнім рухом

Таким чином, на базі кафедри організації і безпеки дорожнього руху є всі умови не тільки для виконання інженерних робіт, але і надана можливість молодим фахівцям - студентам і аспірантам - успішно здійснювати процес навчання.

Випускники кафедри організації та безпеки дорожнього руху

Фахівець з організації та регулювання дорожнього руху може працювати:

  • в службах організації та управління дорожнім рухом в містах та населених пунктах;
  • в містопроектних інститутах і технологічних бюро;
  • в транспортних відділах виконавчих органів влади;
  • в службах організації дорожнього руху поліції;
  • в транспортних відділах і управліннях складних транспортних вузлів (товарні станції, порти, термінали тощо.);
  • в транспортних відділах корпорацій, концернів та підприємств, які організують транспортний супровід руху товарів, а також на підприємствах автомобільно-дорожнього комплексу для організації їх діяльності в сфері дорожнього руху;
  • в регіональному их центрах судової експертизи;
  • в страхових компаніях, які забезпечують обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності та добровільне страхування транспортних засобів;
  • в приватних фірмах та установах з надання послуг по незалежній експертизі ДТП;
  • в навчальних підприємствах з підготовки водіїв автомототранспортних засобів;
  • в службах безпеки руху автотранспортних підприємств;
  • в підприємствах по контролю технічного стану автомототранспортних засобів;
  • в автосалонах;
  • в транспортних інспекціях (міськвиконкомів чи облвиконкомів, митної служби);
  • у відділах безпеки та організації дорожнього руху Автодоріввсіх рівнів.

 

Відповідальний за роботу з абітурієнтами

Птиця Геннадій Григорович

тел. +38 (050) 63-35-893

E-mail: gennadij.ptitsa@ukr.net

Контакти

Кафедра розташована у головному корпусі ХНАДУ на 5 поверсі у лівому крилі, ауд. 519 та 524.

Тел. +38 (057) 707-37-06

e-mail: oibdrkhadi@ukr.net