Майбутнє за сучасними технологіями!

переглянути детально

МОЖЛИВОСТІ ФАКУЛЬТЕТУ ТРАНСПОРТНИХ СИСТЕМ

ВСТУП 2023: умови прийому та вступна кампанія

проводиться набір на основі:

- повної загальної середньої освіти - 1-й курс ОС Бакалавр

- ОКР молодший спеціаліст, ОС фаховий молодший бакалавр та молодший бакалавр - на 1-й курс (скорочена програма - 3 роки) та/або 3-й курс ОС Бакалавр

- ОС Бакалавр - на рівень магістра

- ОС Магістр - на рівень доктора філософії за спеціальністю

До роздумів тих, хто обирає для себе цікаву спеціальність

З усіх систем, з якими людям щодня доводиться мати справу, найнебезпечнішою є дорожній транспорт. Щорічно у всьому світі в результаті дорожньо-транспортних пригод гинуть понад 1,2 млн. осіб, 20-50 млн. - отримують травми, що дорівнює загальній чисельності населення п'яти великих міст, глобальний збиток оцінюється в 518 млрд. доларів США. Ситуація, що склалася в цій галузі, характеризується як глобальна криза.

Професійна освітня програма "Організація і регулювання дорожнього руху" - програма, за якою здійснює підготовку студентів кафедра організації і безпеки дорожнього руху. Підготовка бакалаврів і магістрів здійснюється за спеціальністю 275 "Транспортні технології" з 1995 р.

Обробка результатів аудиту безпеки дорожнього руху

Ви отримаєте знання в наступних областях:

  • аудит безпеки дорожнього руху;
  • дослідження проблем транспортних систем мегаполісів;
  • розробка систем автоматизованого проєктування і експлуатації транспортних систем;
  • оцінка безпеки руху транспортних і пішохідних потоків;
  • оптимізація та прогнозування транспортних потоків;
  • проєктування та реконструкція транспортних мереж;
  • розробка нових екологічно чистих транспортних технологій;
  • оцінка умов і наслідків скоєння ДТП;
  • розробка методів проєктування та реконструкції транспортних мереж;
  • дослідження впливу функціонального стану водіїв на параметри руху.
Сучасне місто і проблеми транспортного обслуговування

Зараз рішення проблеми проєктування систем управління дорожнім рухом є актуальним і має значення в загальнодержавному розвитку і міжнародному статусі країни. В умовах прискорених темпів автомобілізації, високої інтенсивності дорожнього руху особливу гостроту набуває проблема забезпечення безпеки дорожнього руху.

Системне управління рухом в місті

При плануванні та аналізі немислимо обходитися без інструменту моделювання, а особливо якщо мова йде про планування руху. Для навчання студентів в цьому напрямку було придбано спеціалізоване програмне забезпечення PTV Vision VISSIM і PTV Vision VISSUM німецької компанії PTV Vision.

Лабораторія комп'ютерного моделювання і тестування

Також на кафедрі обладнана нова, сучасна Лабораторія технічних засобів регулювання дорожнього руху, яка не має аналогів в Україні.

Лабораторія технічних засобів регулювання дорожнього руху

Сучасне програмне забезпечення та лабораторна база кафедри дозволяє проводити навчання студентів максимально наближено до реальних умов сучасних центрів Автоматизованих Систем Управління Дорожнім Рухом (АСУДР) великих міст.

Робоче місце оператора центру автоматизованої системи управління дорожнім рухом

Таким чином, на базі кафедри організації та безпеки дорожнього руху є всі умови не тільки для виконання інженерних робіт, але й надана можливість молодим фахівцям - студентам і аспірантам - успішно здійснювати процес навчання.

Випускники кафедри організації та безпеки дорожнього руху

Фахівець з організації та регулювання дорожнього руху може працювати:

  • в службах організації та управління дорожнім рухом в містах та населених пунктах;
  • у містопроєктних інститутах і технологічних бюро;
  • в транспортних відділах виконавчих органів влади;
  • в службах організації дорожнього руху поліції;
  • в транспортних відділах і управліннях складних транспортних вузлів (товарні станції, порти, термінали тощо.);
  • в транспортних відділах корпорацій, концернів та підприємств, які організують транспортний супровід руху товарів, а також на підприємствах автомобільно-дорожнього комплексу для організації їхньої діяльності в сфері дорожнього руху;
  • в регіональних центрах судової експертизи;
  • в страхових компаніях, які забезпечують обов'язкове страхування автоцивільної відповідальності та добровільне страхування транспортних засобів;
  • у приватних фірмах та установах з надання послуг по незалежній експертизі ДТП;
  • у навчальних підприємствах з підготовки водіїв автомототранспортних засобів;
  • в службах безпеки руху автотранспортних підприємств;
  • у підприємствах по контролю технічного стану автомототранспортних засобів;
  • в автосалонах;
  • у транспортних інспекціях (міськвиконкомів чи облвиконкомів, митної служби);
  • у відділах безпеки та організації дорожнього руху Автодорів всіх рівнів.

Для вступників на основі повної загальної середньої освіти (школа, ліцей, гімназія, училище)

  • 5 заяв на бюджет на основі ПЗСО
  • 13 днів для подачі заяв (з 19.07 по 31.07.2023 р.)
  • Мінімальний конкурсний бал на бюджет на бакалавра на основі ПЗСО – 130
  • Подання заяв на контракт - до 25 заяв
  • Приймаються результати НМТ 2022-2023рр. або сертифікати ЗНО за 2020-2021рр.

 

Перелік предметів НМТ 2023 для вступу

1. Українська мова

2. Математика

3. За вибором вступника (Історія України, іноземна, фізика, хімія, біологія)

 

Внешняя ссылка открывается в новом окнеПерелік предметів ЗНО 2020-2021 для вступу

Умови розрахунку конкурсного балу

ХНАДУ створює консультаційний центр при приймальній комісії для надання допомоги вступникам при подачі заяв в електронній формі

 

Відповідальний за роботу з абітурієнтами

(звертайтеся з усіх питань щодо вступу у ХНАДУ)

Птиця Геннадій Григорович

тел. +38 (050) 633-58-93

E-mail: gennadij.ptitsa@ukr.net

Контакти

Кафедра розташована у головному корпусі ХНАДУ на 5 поверсі у лівому крилі, ауд. 519 та 524.

Тел. +38 (057) 707-37-06

на час дистанційної роботи працює "гаряча лінія" кафедри за телефонами 050-633-58-93, 066-858-36-51

e-mail: oibdrkhadi@ukr.net